sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

IHONHOITORUTIINI


IMG_0930.jpg
IMG_0932.jpg
IMG_0931.jpg
IMG_0933.jpg


En oo oikein ikinä ollu semmone ihminen, joka olis tosi säännöllinen ja tunnollinen hoitamaan omaa ihoaan. Vaikka meikeistä, kauneustuotteista ja kaikesta tälläsestä tykkäänkin tosi paljon.. oon vaan jotenkin laiska ihonhoitoon liittyen. Mikä ei oo hyvä juttu.
Kuitenkin viime aikoina oon yrittäny ottaa siinä asiassa itteeni niskasta kii tän asian suhteen, koska kuka haluis oman ihonsa olevan huonossa kunnossa. Ja mulla ainakin ittellä on paljon parempi itseluottamus sillon, kun iho on hyvässä kunnossa eikä täynnä kaikenlaisia näppyjä ja finnejä. Viime aikoina oon tykänny käyttää näitä ylempänä kuvissa näkyviä tuotteita. Pesen tolla neutrogenan pink grapefruit daily scrub'lla melkein joka ilta naaman, sen jälkeen kun oon ottanu meikit pois ihan meikinpoistolapuilla. Ihon puhdistamisen jälkeen laitan koko naamalle neutrogenan pink grapefruit oil free kosteusvoidetta ja sitten silmien alle soap&glory'n silmänympärysrasvaa. Ja ehkä kerran viikossa.. joskus useemminkin, jos on oikein kauheessa kunnossa iho.. teen ittelleni kasvonaamion tolla soap&glory'n no glogs allowed kasvonaamiollajutskalla (aika ammatillinen termistö mulla käytössä.. tiedän)

-riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti