maanantai 2. kesäkuuta 2014

YLIOPPINEITA


IMG_0318.jpg
IMG_0375.jpg
IMG_8517.jpg
PicMonkey Collage.jpg1
IMG_0291.jpg
IMG_0368.jpg
IMG_8473.jpg
IMG_8113.jpg
IMG_0428.jpg
IMG_0356.jpg
IMG_0371.jpg
IMG_0376.jpg
IMG_0299.jpg
IMG_0369.jpg
PicMonkey Collage.jpg 4
IMG_0425.jpg
IMG_0424.jpg
PicMonkey Collage.jpg.3jpg
IMG_0308.jpg


Eilen lauantaina oli mun kolmivuotisen lukion päätöshetki, ja kuten yhessä työhaastattelussa vastasin mun elämän suurimman saavutuksen juhlistaminen, eli ylioppilasjuhlat. Koko tilanne oli sillä tavalla jännittävä, koska mulla oli jalassa aikas korkeat kengät ja mun piti kävellä yksin pitkä matka kaikkien edessä hakemaan ylioppilastodistus ja -lakki. Ja niinkuin eilen moneen kertaan sanoinkin mun päivän suurin saavutus oli sen kävelymatkan onnistuminen. En kompuroinu tai jopa kaatunu niinkuin olin pelännyt. Ylioppilas juhlissa sain parit kyyneleetkin tirauttaa, kun tuli jotenkin nii haikee fiilis.
Ylioppilasjuhlan jälkeen mulla ei ollut yhdet - vaan kahdet juhlat! Ensin mentiin iskälle juhlimaan, jossa en ollut ainoa juhlakalu vaan samaan aikaan juhlittiin myös mun äitipuolen pojan Jimin ylioppilaaksi tuloa. Näistä juhlista siirryin äitille juhlistaan tapahtumaa. Loppuillasta muut mun ylioppineet ja vähemmän ylioppineet kaverit tuli meille ja siitä siirryttiin sitten tampereelle jatkamaan juhlaa!
Koko päivä meni hyvin ja ainoo valittamisen aihe oli mun jalat, jotka oli aikas kipeet koko päivän JA illan korkkareilla kävelyn takia.

Onnea kaikille muillekkin valmistuneille!

-riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti