lauantai 28. kesäkuuta 2014

UPDATED ROOM TOUR 


IMG_0517.jpg
IMG_0532.jpg
IMG_0519.jpg PicMonkey Collage.jpg 8
IMG_0522.jpg
IMG_0524.jpgIMG_0529.jpg
IMG_0534.jpg
PicMonkey Collage.jpg.jpg..
IMG_0536.jpg
IMG_0539.jpg
IMG_0533.jpg


Koin tänään kivan yllätyksen, kun tulin töistä kotiin. Äippä oli vaihtanu mun huoneen järjestystä ja koonnu kauan sängyn alla lojuneen vaaterekin. Alkuviikosta mun työpöytä, minkä turhuudesta puhuinkin jo mun ekassa huonepostauksessa, haettiin pois.. mutten ollu saanu viel aikaan koota ite sitä vaaterekkia ja vähän vaihtaa huoneen järjestystä. Joten olin oikein ilonen, huomatessani et äippä oli tehny sen mun puolesta. Kotiin päästyäni laitoin vielä jokku mun vaatteista roikkuun henkareihin tohon rekille, ja mun mielestä se näyttää nyt tosi kivalta.
Vielä pari juttuu tahtoisin tähän huoneeseen, ennenkuin koen sen olevan ns. valmis. Ikkunan viereen sängyn yläpuolelle haluisin kaks ihan perus valkosta hyllyä, johon sais laitettuu jotain esineitä ja ton taulun mikä siinä seinällä on. Lisäksi haluisin tohon sängyn päätyyn jonkin tyyppisen arkun tai jonkun vastaavan, minne sais laitettuu vähän jotain ei niin usein käytössä olevia tavaroita.

- riina

2 kommenttia:

  1. Ihan tosi upeita kuvia! Onko noissa jotain effektiä käytetty vai ootko muuten vaan saanu noista tommosia piirrosmaisia? :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja joo oon muokannu kaikki kuvat:)

      Poista