torstai 5. kesäkuuta 2014

THROWBACK THURSDAY || MIAMI 2013 PT. 2


IMG_9252.jpg
IMG_9297.jpg
IMG_9245.jpg
IMG_9272.jpg
IMG_9301.jpg
IMG_9312.jpg
IMG_9260.jpg
PicMonkey Collage.jpg 2
IMG_9244.jpg
IMG_9298.jpg
IMG_9296.jpg
IMG_9300.jpg
IMG_9313.jpg

Noin vartin ajomatkan päässä meijän talosta oli tommonen ihana ranta, jossa tuli sitten vietettyä monta päivää. Siinä oli vieressä myös paljon ravintoloita ja pikku puoteja. Noista meijän lemppariksi tuli irlantilainen (tai ainakin me niin me pääteltiin) ravintola Mulligars, jossa oli jättihyvää ruokaa sekä perus jenkkityyliin tosi mukavaa henkilökuntaa. Tosta salaattikuvasta voi myös hieman hahmottaa jenkkiläistä annoskokoa, joka on oikeesti jäätävän iso. Salaatista jäi melkein puolet syömättä, niinkuin jäi useassa muussakin ravintolassa ruoka-annoksista.
Nää kuvat on ekalta kerralta, kun mentiin tolle rannalle. Ite en ollut ajatellukkaan meneväni uimaan ja juuri siksi mulla oli kamera mukana. Muina päivinä kamera ei sitten ollutkaan mukana, koska silloin pääosana oli auringonotto ja uiminen kuvaamisen sijaan.
Ja noi kaks illalla otettuu kuvaa on otettu meijän asunnon parvekkeelta, kun mulla oli vaan tylsää yks ilta ja päätin vähä testailla kameran eri asetuksia.

Uutta postausta miamista taas luvassa viikon päästä!

-riina

1 kommentti:

  1. Ihana blogi sulla, liityin lukijaksi!:) Miami on kyllä yks mun unelmapaikoista joissa haluaisin vielä joskus päästä käymään, pakko myöntää et oon ihan ministi kateellinen sulle.. ;) Mut hei käy säki tsekkaa mun blogi! 8)

    www.justlaugh-ella.blogspot.fi

    VastaaPoista