sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

SUNNUNTAI TOLJAILUA


IMG_0553.jpg
IMG_0559.jpg
IMG_0570.jpg
IMG_0579.jpgIMG_0576.jpg
IMG_0580.jpg
IMG_0582.jpg
IMG_0581.jpg
IMG_0590.jpg
IMG_0594.jpg

Sunnuntait on parhaita ihan vaan löhöilyyn ja nukkumiseen. Sillon saa nukkua pitkään ja kannattaakin, koska usein se on vika päivä vähään aikaan kun näin saa tehä. Silloin ei oo yleensä sen suurempia suunnitelmia.. tosin tää voi käyä usein vähän tylsäks. Ja silloin yleensä saa olla koko päivän ihan meikittä ja olla panostamatta ulkonäköön.
Mulla ei ollu täks päiväks mitään ohjelmaa.. ei töitä, ei suunnitelmia kavereitten kanssa, ei yhtikäs mitään. Joten aamulla löhöilin sängyssä pitkään kattoen netflixistä housee, johon oon alkanu taas pitkän tauon jälkeen koukuttuun uuestaan. Pidin myös pienen hemmotteluhetken ittelleni, laitoin naamaan kasvonaamion ja lakkasin sormien- ja varpaitten kynnet. Sitten huomasin saaneeni sähköpostin, jossa ilmotettiin mun tilaaman paketin tulleen postiin. Innostuin ja lähin nopeesti hakeen sitä cittarilta. Siitä mitä paketista tuli on luvassa huomisessa postauksessa. Ja loppupäivän vietin ihan vaan kotosalla.. illasta mun mieliala laski huomattavasti ja sen päälle mulla tuli taas ahdistusta ja paniikkia päälle (mikä on ollu viimeaikoina niin hyvin hallinnassa), mutta näistä koitetaan aina selvitä parhaimman mukaan!

Toivottavasti kaikilla on ollu kiva viikonloppu!

-riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti