maanantai 30. kesäkuuta 2014

NEW MAKEUP BRUSHES 


IMG_0593.jpg
IMG_0595.jpg
IMG_0592.jpg
IMG_0600.jpg
IMG_0599.jpg
IMG_0602.jpg

Niinku kuvista ja postauksen otsikosta voittekin jo nähä; mun eilen tulleessa paketissa oli uusia meikkisuteja. JEE. Jotkut voi olla sitä mieltä ettei tarvi kun pari sutia.. ja selviääkin just parilla sudilla ihan hyvin. Mutta mää en kuulu tommosiin ihmisiin, ja varsinkin kun tykkään meikkaamisesta ja kaikista meikkeihin liittyvästä niin paljon.. niin haluun myöskin omistavani kunnon suteja, jolla sitä tavaraa laitetaan naamaan.
Ekan kerran törmäsin tohon Real Techniques merkkiin, kun luin jonkun ulkomaalaisen bloggaajan postausta hänen lemppari meikkisudeista. Tämän jälkeen tein vähän lisätutkimusta merkistä ja olin vakuuttunut, että mun on pakko saada kyseisiä meikkisuteja. Ne on mun mielestä ihan vaan ihanan näkösiäkin, koska niitten varret on värikkäitä. Tän lisäks ne on tosi hyvän laatusia eikä maksa paljookaan varsinkin jos vertaa esim mac'in suteihin. Joten ajattelin niiden sopivan mulle hyvin. Sopivasti vuoden eka lontoon reissu tuli kohdalle ja pääsin katsomaan näitä suteja ihan kaupoissa (koska Suomen kaupoissahan noita ei myydä). Ja tällä reissulla ostin sitten parit ensimmäiset sudit. Puolen vuoden käytön jälkeen olin täysin myyty niiden hyvälle laadulle, joten päätin tilata netistä uusia.
Tällä kertaa päädyin ostamaan core collection- setin sekä powder blush'in ja setting brush'in. Suurimmaksi osaksi, koska mulla ei ole hyvää poskipunasutia eikä puuteri sutia.. tai mitään millä laittaa aurinkopuuteria tai highlighteria. Vielä en oo päässy uutukaisia testaileen, koska tän päivän oon ollu meikittä, mutta ehkä sitten huomenna!

Jos haluut mennä kattoon nettisivua, mistä tilasin nämä real techniquesin meikkisudit paina tästä. Lisäksi sielä myydään paljon muita eri meikkimerkkejä, mitä ei Suomen kaupoista saa.

- riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti