perjantai 30. toukokuuta 2014

ROOM TOUR

IMG_0218.jpg
IMG_0236.jpg
IMG_0228.jpg
IMG_0223.jpg


IMG_0227.jpg
IMG_0230.jpg
IMG_0222.jpg
PicMonkey Collage.jpg 3
IMG_0220.jpg
IMG_0226.jpg
IMG_0235.jpg
IMG_0234.jpg IMG_0219.jpg



Aattelin tehä tämmösen postauksen mun huoneesta, kun se on nyt kerrankin ihan huippu siistissä kunnossa huomisten ylppäreitten takia. Kuten kuvistakin huomaa, tykkään aika vaalista väreistä sisustuksessa ja ylipäätään muutenki. 

Ikkunan reunoille jouluna laittetut valot on siinä vieläkin, koska mää tykkään siitä tunnelmasta minkä ne huoneeseen luo. Tunnelmaa huoneeseen tuo myös kaikki kynttilät mitkä on välillä sytyttettynä vaan ihanaa tuoksua luomaan.
Mulla on suunnitteilla vielä muokata huonetta, tai vaihtaa parit huonekalut toisiin. Tuo yhessä kuvassa näkyvä ''koulupöytä'' saa mun puolesta lähtee, koska sillä en mitään tee. Koneellakin oon aina sängyssä, koska makaaminen pehmeellä sängyllä istumisen sijaan on paljon mukavempaa. Pyödän tilalle oon aatellu jotakin nojatuolia ja vaatereikkä (mikä on jo ostettuna, mutta tällä hetkellä piilossa sängyn alla.)

Jos olit tarkka bongasit myös mun huomisen ylppärimekon yhdestä kuvasta!

-riina

4 kommenttia:

  1. aivan ihana sisustus! saanko muuttaa sun huoneeseen? se oli vitsi :)

    http://www.by-mmaria.blogspot.fi/

    - blogissa linkitä blogisi-postaus meneillään! -

    VastaaPoista
  2. Selailin sun blogia ja tää on kyl tosi kiva!! Plussaa isoista ja valoisista kuvista :----) Jään ehdottomasti seurailemaan :3

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista