sunnuntai 25. toukokuuta 2014

NEW BEGINNING


IMG_0020.jpg IMG_0012.jpg IMG_0039.jpgSiitä on kulunu helposti yli vuosi, kun viimeksi oon istunu tän tietokoneenruudun eessä ja kirjottanu tänne blogiin postausta. Siitä miks lopetin silloin tän blogin pitämisen on turha nyt enää puhua.. sanotaanko nyt vaikka näin, ettei enään kiinnostusta ja intoo löytyny blogin pitämiseen, joten päätin lopettaa kokonaan.

Tän vuoden aikana on tapahtunu aika isoja asioita. Muutama näistä on lukion kirjotukset, joita tein syksyllä 2013 ja nyt keväällä 2014.. sekä tuli se kaikkien niin odottama ikä täyteen (eli viettelin mun 18-vuotis synttäreitä. Ja vielä tohon kouluun palaten viimenen vuosi lukiossa on nyt käyty sekä penkkarit, abiristeily ja muut tapahtumat siihen vikaan vuoteen liittyen käyty. Myös kirjoitusten tulokset tullu ja virallisesti päässyt ylioppilaaksi. Ens viikonloppuna sitten juhlitaan sitä enemmän..
Tää alkuvuosi on ollu mulle itselle ns. henkisesti aika vaikee ja pari ongelmaa tullu vastaan, mutta niistä sitten myöhemmin (jos nyt joskus oon valmis puhumaan niistä tälleen julkisesti.)

Mitä tähän blogiin tulee.. haluisin tehä sellasia throwback postauksia just sellasista suurista tapahtumista joita tän kuluneen vuoden aikana on ollut. Sen lisäks oon ajatellu, että voisin tehä sillon tällön tänne videon muodossa postauksia.. tai täytyy nyt kattoo mitä niistä videoista tulee, se on vaa semmone ajatus mitä oon jo pitkään halunnu toteuttaa. Noitte lisäks mulla on paljon uusii ideoita tän blogin suhteen ja tulevia postauksia oon jo tehny tavallaa valmiiks sitte oottamaan tulevaisuutta varten..
Enkä tiiä onko mulla enää ketää ns. alkuperäsiä lukijoita enää jäljellä, jotka luki jo mun blogia ennen tätä vuoen taukoo.. mutta jos on niin kiitos mukana roikkumisesta!

Tää oli nyt vaa tälläne pitkäveteine tekstipostaus, mutta lupaan seuraavien postausten oleva mielenkiintosempia :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti