tiistai 19. maaliskuuta 2013

pitkä tauko

Niinkuin kaikki on varmaan huomannu (tai ainakin ne, jotka vielä edes muistaa tän blogin olemassa oloo) mulla on ollu nyt tosi vähän postaksia.. ei juuri ollenkaan. Syitä tähän on monia, mutta suurimpana niistä vaan mun jaksamattomuus kirjoittaa tätä blogia.. koska välillä tuntuu ettei sitä kukaan lue. Mutta tiiän, että kyllä jotkut sitä myös lukee ja haluun pyytää anteeks niiltä tätä kauheeta taukoo. Sain kommentin jossa sanottiin, että kannattais joko postailla enemmän tai lopettaa koko blogi.. Oon kyllä miettiny, että lopettaisinko kokonaan tän jutun, kun ei oo nyt viime aikoina kauheesti inspistä tänne mitään kirjoitella/muokata kuvia postauksia varten.. mutta oon tullu siihen tulokseen, että aijon vielä yrittää tän pitämistä ja yrittää postata säännöllisin ajoin. Lyhyesti mun pari viikkoo vanhojen jälkeen on mennyt jenkeissä ja sitten takaisin kouluun sopeutumisessa/kauheesti kouluhommia tehdessä, koska jäin kamalasti jälkeen viikon poissaolojen takia. Eli tulevissa postauksissa voitte odottaa näkevänne mun hehkutusta siitä kuinka huikee mun loma miamissa oli sekä hieman myöhässä tulevaa wanhojen postausta ! Mutta parempi myöhäään kuin ei milloinkaan, eikös?


 Ja erikois kiitos kaikille, jotka ei ole painanut sitä ''lopeta lukeminen'' nappia, vaikka koko alkuvuoden ajalta onkin surkeat 4 postausta tullut... !

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti