sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

instagram pics


Mulla ei ollut tähän postaukseen nyt parempia kuvia, joten käytin mun ig'n kuvia ja muutenkin kännykän kuvia. Tässä on myös vähän esimakua mitä on tulossa miamin matkan postauksiin, koska kaikki alemman kollaasin kuvat on jenkkilästä. 
Mun viikonloppu on mennyt aika kivoissa merkeissä jos miinustetaan kaikki koulujutut ja muut lähestyvän koeviikon tuskailut ja kokeisiin lukemiset. Lauantaina käytiin heidin ja petran kanssa tampereella ja leffassa katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto (kyseiseen reissuun kohdistuvan kuvan voi pongata ensimmäisestä kollaasista, jos on tarpeeksi fiksu;)) ja se oli yllättävän hyvä! Koska itse en ole mikään kauhea suomileffojen fani ja yleensä joudun niihin pettymään. Käytiin myös katsastamassa tampereen kaupat jos oltais löydetty jotakin paitaa ens torstaina oleville jatkojen jatkoille, mutta suureksi harmikseni en mitään löytänyt joten vaatekriisi jatkuu... Ja tänään kävin eltsun kanssa virpomassa, elli lähinnä hoiti virpomiset ja noidaksi pukeutumiset kun minä taas vain olin mukana henkisenä tukena. Ja sitten illalla käytiin kattoon tyttöjen kanssa maijun tanssinäytöstä tamperetalolla ja 212 kappale onkin bongattu juuri sieltä!
Toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu :-) 
Myös suureksi surukseni huomasin että mun lukijat vähenee vaikka oon alkanut postaileen taas.. jos teillä on jotain parannusehdotuksia otan niitä mieluusti vastaan!!!

Ja jos joku haluaa mua instagrammissa seurata sen voi tehdä ja mut löytää nimimerkillä riinanniina. Ja voitte myös laittaa teijän ig nimimerkkejä mulle jos haluutte :-)

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti