torstai 10. tammikuuta 2013

ja viimein sun matkaan ei pääse saattajatkaan



Kuten jo aiemmin täälä blogissakin mainitsin,mun mamma nukkui pois ennen joulua ja nyt viikonloppuna oli sitten hautajaiset. Oon varmaankin ihan pienenä käyny isomummin hautajaisissa, mutta niistäkään en muista mitään. Joten nää oli tavallaan ensimmäiset hautajaiset jossa olen ollut.
Koska oon tosi herkkä ite itkeen ja purskahdan itkuun vielä helpommin jos nään jonkun muun tekevän niin, oli päivä aika surullinen ja itkuinen. Mutta siitäkin selvittiin sitten loppujen lopuksi. 
Ja nyt vaan toivon ettei mun tarvitse pitkään aikaan käydä hautajaisissa uudestaan.

Ei syvemmin suru voi koskettaa,
kun käsi rakkaimman kädestä raukeaa.
On poissa niin rakas, läheinen,
siks' kuvasi kultaisen
suljen kätköihin sydämen.

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti