sunnuntai 11. marraskuuta 2012

the lost dreams are buried in my sleep


En oo tehny nyt tällä viikolla ollenkaa sellasta ''mitä oon tehny'' postausta. Syitä on siihen ollu se, että ei oo yksinkertasesti tapahtunu mitään ihmeellistä.. eikä musta oo kauheen kiva laittaa tänne koko ajan samanlaisia postauksia, joissa on jotain turhanpäivästä lotinaa siitä mitä oon tänään tehny, mikä olis nyt tässä tapauksessa ''en mitäään''.
Mutta kuitenkin viikko tiivistettynä:
1. tehtiin heidin ja iidan kaa salisuunnitelma, eli mitä tehään minäkin päivänä. Ja siis kaikkina arkipäivänä oli jotain (paitsi mulla torstaina koska sillon on kahet tanssireenit). Miten suunnitelma onnistu? .. no itseni kohdalla huonosti koska kävin vain kahtena päivänä salilla.
2. karu totuus iski: koeviikkoon alkaa ens viikon jälkeen ja oon pulassa
3. vanhojentanssit ressaa.. koska koeviikon jälkeen alkaa tanssiharjotukset ja musta tuntuu etten ikinä tuu oppiin niitä tansseja. Sekä oon vanhojenhallituksessa, joka suunnittelee ja toteuttaa koko tapahtuman + jatkot, enkä tosiaan tajunnu että siinä olis niin paljon hommaa kuin siinä oikeesti on.
4. Perjantaina oltiin heidin maijun ja iidan kaa tampereella, käytiin pikaset pakolliset shoppailut tekeen h&m'llä ja mentiin sticky wingerssiin syömään.
6. isänpäivää en viettäny isukin kanssa, koska tämä meni tänään töihin. Mutta kyllä leivoin mahtavan kakun (oon surullinen kun en tajunnu ottaa kuvaa mestariluomuksestani, joten en voi näyttää sitä teille :-( ) ukille, ja sielä käytiin sitten kahvilla.

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti