maanantai 26. marraskuuta 2012

simon 50.v juhlat


Lauantaina oli simon (mun isäpuolen) synttärijuhlat tampereella ravintola juhlapaikassa. Juhlat meni kivasti ja ruokakin oli hyvää, puhumatta jälkkäri kakusta! Esiintyjänä oli myös kari peitsamo, itse en ollut ikinä kuullutkaan kyseisestä artistista, mutta mitä siinä tuli kuunneltua, niin ihan hyvältä kuulosti (vaikkakaan ei kyllä vastannut yhtään omaa musiikkimakua)
Juhlista ''vanhukset'' jatko meille kotiin jatkoille, ja itse menin iskälle pakoon.. Oli vähän kolkkoa olla sielä, koska porukat on tosiaan tällä hetkellä thaimaassa (ja ei ottanu mua sinne mukaan, SIAT) joten sielä ei ollu ketään kotona ja lämmökki oli laskettu vähän alemmaks kuin yleensä. Mutta katoin sitten läppäriltä leffoja ja söin sipsipussin (pohjamuruja), jonka sattumoisin löysin muuten-niin-tyhjästä kaapista.

























































Mulla oli uus mekko päällä, joka on nellystä, ja oon pahoillani ettei siitä nyt ole parempaa kuvaa :-( Olin suurimmaksi osaksi juhlissa vain kameran takana.

♥ riina

2 kommenttia:

  1. näytätte molemmat sinä ja toi pikkupallo tos yhes kuvas ihan vampyyreiltä et sä oisit sen äiti ja se ois sun vampyyri vaavi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pikkupallo:DD haha.. mutta okei? en ees tajunnu et noi hampaat näyttää hassuilta, ennenku huomautit asiasta!

      Poista