keskiviikko 10. lokakuuta 2012

this messed up mamacita's gonna freak you up real good


pipo 39€ alennuksella 31,20€
neule 19,95€
takki 130€

Käytiin eilen heidin kanssa hakemassa sen talvitakki, joka oli varauksessa, cubuksesta. Samalla kattelin ittellenikkin vähän talvisempia vaatteita. Löysin super söpön pipon stockerista, joka oli kyllä aikas hintava pipoks.. mutta en päässy siitä yli ja mun oli pakko ostaa se ! Onneks kuitenkin sielä oli -20% kaikista tuotteista, joten sain pipon melkein kympin halvemmalla :-) Ostin myös ihanan löysän neuleen ginasta ja perus mustat leggarit huom, tanssiin !! toi legginsi vaihe meinaan meni ainakin itselläni siinä 8 luokalla..
Ja toi takki on aiemmin viimeviikolla ostettu stadiumista ja täyttä rakkautta sekin ! Niin lämmin että meinas jo ihan hiki tulla ku sitä sielä kaupassa testailin.

♥ riina

8 kommenttia:

  1. Kiva toi banneri, ihanan yksinkertanen. Oi toi pipo näyttää lämpimältä! :D toi takki on kiva. ite pitäis kans löytää jostain uus talvitakki...

    VastaaPoista
  2. typerys ostit sitte mun takin >:( en oo enää uniikki nokialla :((( mutta rakasin tota nauletta meinasin ostaa saman tänää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon pahoillani:(( mutta ei toi oo periaatteessa sun takki.. vaan uudempi versio siitä:)) hiihihih älä suutu

      Poista
  3. Oon nyt iha sekasin:D siis mikä takki oli cubuksesta ja mikä stadiumista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis haettiin heidille cubuksesta takki, josta mulla ei oo kuvaa:D mut toi mun musta takki mikä tossa alimmassa kuvassa on, niin on stadiumista:D

      Poista
  4. aaa tossa lukeekin SEN eikä se talvitakki 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa, ihmettelinki että mikä tossa oli ny nii epäselvää:DD

      Poista