maanantai 29. lokakuuta 2012

something from england


Tässä olis nyt ne tavarat, jotka äippä mulle toi englannista :-). Kolme paitaa, joista noi kaks on aika löysän mallisii, ja siks ihanan höntsyjä, ja sitten toi pitsihässäkkä on myöskin löysähkön t-paidan mallinen. Hajuvedestä olin eniten onnessani, koska itsekkin piti tuo hulluilta päiviltä ostaa.. muttei silloin ollut rahaa. Ja sitten mun lemppari karkkei ja varsinkin toi curlywurly on superherkkuu, koska sitä suomesta ei saa :-(. Ja sitten ihan perusmeikkejä, jotka multa oli loppumassa ja äippä toi ne englannista, koska ne oli sielä halvempia kuin suomessa :-)

Ja älkää naurako kun kerron missä se mun kameranlaturi oli, kun siis viime postauksessa valitin että se on hukassa. No sehän löytyi mun koulupöydän laatikosta, josta en tyhmänä ollut katsonut !!
  


♥riina


2 kommenttia: