lauantai 27. lokakuuta 2012

movie night


Olin ihan järkyttyny kuinka nopeesti toi keli vaihtu tommoseks talviseks, siitä syksysestä mikä oli vielä torstaina.. Yhessä yössä oli tullu (ainakin tänne) ihan kunnon lumikerros mikä on tässä vaan lisääntyny. Jotenki toi lumi teki kaikesta paljon vaikeempaa, koska itekki oon tottunu meneen skopalla joka paikkaan, ja tottunu just siihen että pääsen melkein minne vaan koska vaan. Mutta nyt pitää kattella ja ootella busseja tai sitten kävellä.. Tällä hetkellä oikein ärsyttää toi lumi ja muutenki kylmyys! Toki talven paras asia, laskettelu, vaatii tota lunta.. mutta ei sitä nyt ihan vielä olis pitäny tulla!

Eilen pidettiin tytsyjen kanssa leffa-ilta. Haettiin eka subista ja kaupasta, sitä leffa-illalle oleellista syötävää ja makuunista vuokraa parit leffat. Noi oli vakaasti päättyny, että näin kohta tulevan halloweenin kunniaksi, me katotaan vaan kauhuleffoja. Ja jos ootte ikinä keskittiny sellasiin postauksiin missä kerron ittestäni, sielä on yleensä se asia että kauhuleffat ei oo oikein se mun ykkösjuttu.. no totta puhuen mä pelkään niissä/niitä ihan kuollakseni. Kuitenkin, mun onneks, valittiin sellasia leffoja jokka ei ollu erityisesti niin pelottavia, vaan enemmänki ällöjä. No toki oli siinä toisessa leffassa ihan kunnon pelästyskohtia ja luulin saavani sydänkohtauksen.. mutta siitäkin selvittiin !! 
   Loppu yö menikin sitten jutellessa ties mitä ikinä kuka keksikään ja nukkumaan mentiin (tai itse ainakin nukahdin) joskus siinä kuuden/seittemän aikaan. Ja mun yöunien saldo oli kokonaiset 3 tuntia! .. No tää päivä onkin menny sitten nukkuessa ja tv-sarjoja kattellessa :-) Meijän piti mennä äipän kanssa (joka on tullut takaisin englannista, tuliaisista postausta myöhemmin) kattelee mulle vanhojenmekkoo, mutta eihän meillä autoissa tietenkään mitään talvirenkaita oltu vielä vaihettu, joten reissu tampereelle jäi sikseeen.

Mun kameran laturi on muuten hukassa (siksi tämän postauksen netistä otetut kuvat), ja en tiiä löydänkö sitä ollenkaa vai joudunko ostaan uuen. Joten se, koska saan tehtyä noista mun tuliaisista postauksen riippuu siitä koska saan taas kamerani toimintaan :-) mutta tietenkin yritän asian mahollisimman pian hoitaa!

♥riina

1 kommentti: