lauantai 20. lokakuuta 2012

i choose to be happy



Tajusin tässä, että en oo kertonu ollenkaan teille yhtä tavallaan mun olemiselle oleellista asiaa. Toi nyt kuulosti vähän siltä että kyseessä olisi joku tositosi vakava/tärkeä asia, ei todellakaan ! Siis oon vaan tässä asunu nyt melkein kaks viikkoo pelkästään iskällä, ja vielä ens viikko täälä olis tarkotus asua. Normaalistihan oon äitillä melkein kaiken aikaa, ja iskällä vaan harvemmin.. ja siks tää on mulle ollu aika iso muutos. Äiti on Englannissa töissä kolme viikkoo ja siks ollaan täälä :-) Ainoo huono puoli täälä olemiseen on se, että en saa nähä mun ihanaa pikkusiskoa :-( mutta kävin sitä eilen kattoo äipällä, joten ikävä vähän helpotti !! Toisaalta täälä on ehkä kivempaakin välillä, koska on paljon rauhallisempaa ja hiljasempaa, koska ei oo sitä kolme vuotiasta koko ajan hääräämässä ympäri taloo.

Syyslomalla en oo oikeestaa tehny mitään ihmeellistä, mikä ärsyttää mua, koska tykkään että olis melkeimpä koko ajan jotain tekemistä ja vihaan vaan olla tekemättä mitään! Mun viikko on kulunu aikalailla kavereitten kanssa sillon tällön näkemiseen, salilla käymiseen ja sitten vaan siihen lomailuun. Käytiinhän me torstaina kattoon uusin step uppi maijun, jassun ja eevin kaa :-) mutta noitte asioiden lisäks en oo oikeestaan tehny mitään.. Oisin kovasti halunnu lähtee johnki lämpipään, pois täältä sateesta, mutta semmosta mahollisuutta ei nyt ollu :-( .. Nii ja vielä yks lisä syy, miks tää syysloma ei oo ollu mikään parhain. Suomen sää! Täälä ainakin melkeen koko viikon on satanu, tai jos ei satanu nii sitte ollu muuten pilvistä ja synkkää. Tänään näin varmaan ekan kerran viikkoon auringon !

Ja nyt vielä viikonloppuna pitäis jostain löytää voimia/tahtoa lukee matikan uusintakokeeseen joka onkin sitten tiistaina ! jippiiiiii...

♥ riina

4 kommenttia: