sunnuntai 14. lokakuuta 2012

and he just takes my breath away

Jos teillä jollain ihanuuksilla on weheatit'ssa käyttäjä niin mua saa seurata ! löytyy nimellä riinAnniina

Haaste

- Jokaisen ihmisen täytyy kertoa 11 asiaa itsestään
- Heidän tulee myös vastata 11 asiaan, jotka haastaja on heille esittänyt
- Esitä 11 kysymystä itse sille, jonka haastat
- Sitten sinun tulee valita bloggaajia, joilla on alle 200 lukijaa ja haastaa heidät
- Näille onnekkaille haastetuille tulee kertoa haasteesta heidän blogiinsa kommentilla
- Etkä voi haastaa henkilöä, joka haastoi sinut :-) !

Haasteen sain Suvilta

11 asiaa riinasta

1. Vihaan mun syntymäpäivää, koska se on joulukuun lopussa
2. Tiiän mitä haluun tehä isona, mutta tiiän myös että se mitä haluun ei tuu oleen helppoa saavuttaa
3. En tiiä mitä tekisin ilman mun ystäviä
4. Ruotsi ei oo se mun juttu ! Ja jos se olis vielä pakollisena kirjotuksissa en tulis ikinä valmistuun ylioppilaaks
5. Rakastan matkustamista
6. Mua harmittaa, kun pienempänä lopetin tanssimisen ja alotin sen uudestaan ''vasta'' yläasteella
7. En vois elää ilman musiikkia, ja kuuntelenkin sitä koko ajan
8. Oon aina ajoissa, ja inhoon kun muut on myöhässä
9. En ikinä kato kauhuleffoja, koska oon säikky ja vainoharhanen.. Enkä myöskään pidä pimeästä !
10. Musta on tullu paljon sosiaalisempi, kuin mitä olin ala- ja yläasteella.. koska sillon olin tosi ujo
11. Ressaan liikaa kaikista mahollisista asioista

Minulle esiteyt kysymykset

1. Kuka/Ketkä on rakkaimpia ihmisiä sulle ?
- Perhe ja läheisimmät ystävät
2.Omistatko eläimiä ?
- En enään :-( mutta kovasti koiran voisin ottaa !
3.Mitä mieltä olet emoista/gooteista ?
- Kaikki saa olla millaisia itse haluaa.. ja toisaalta en oo kauheesti mitään mieltä :-D
4.Unelmamiehesi on.. ?
-  kauheen vaikee valita... mutta mutta tom daley tai channing tatum
5.Viisi tärkeintä piirrettä ystävässä ?
- 1. se että siihen pystyy luottaan 2. se on aina sun tukena ja turvana, eikä jätä sua yksin 3. se saa sut nauraan 4. voit puhuu sille mistä vaan 5. se ei ikinä valehtele sulle, vaan kertoo aina totuuden (vaikka se olsikin sellanen totuus mitä et haluu kuulla)
6. Paikka Suomessa, jossa haluisit asua ?
- Varmaankin Tampere tai sitten Helsinki, tai joku muu vähän isompi kaupunki :-)
7. Lemppari blogisi ?
8. Mies, koira vai raha ?
- ööömm.. kaikissa on hyvät puolensa? (entiiä :-D)
9. Lempi artisti ?
- Emmä nyt vaan yhtä pysty valkkaan !!
10. Paikka, jonne et ikimaailmassa haluisi mennä ?
- Intiaan .. 
11. Jos pitäisi valita, ottaisitko tietokoneen vai television ?
- Tietokoneen :-)

Mun kysymykset haastetuille

1. Mikä on suurin haaveesi ?
2. Mikä on sulle tärkein asia maailmassa ?
3. Jos saisit yhden toiveen toteen, mikä se olisi ?
4. Lempi tv-ohjelmasi ?
5. Lemppari bloggaajasi ?
6. Lempi urheilulajisi ?
7. Jos voisit muuttaa yhden asian itsessäsi mikä se olisi ? Vai etkö haluaisi muuttaa itsestäsi mitään ?
8. Mikä on nolointa mitä sinulle on tapahtunut ?
9. Unelma matkakohteesi ?
10. Jos voisit muuttaa ulkomaille, minne muuttaist ?
11. Lempi kuukautesi ?

♥ riina



4 kommenttia:

  1. heei tää sun blogi vaikuttaa tosi hyvältä :) kirjotat kivasti ja noi kuvat on hienoja !

    http://metenblogi.blogspot.fi/
    > käy kurkkaamassa munki blogi ja jätä jälkes vaikka kommentoimalla ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos:) ja mieluusti käyn kattomassa myös sun blogin !

      Poista
  2. Oot hirmunätti! :)

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista