keskiviikko 5. syyskuuta 2012

aina yhtä onnistuneet koulukuvat


rumilukset♥


En tiiä teistä, mutta mulla tuntuu noi koulukuvat menevän AINA pieleen.. Ehkä yhen kerran tän elämäni aikana oon olly tyytyväinen koulukuvaani. Noh, ei niitä palauttaa voikkaan, koska aina joku mummu haluaa kuvansa ja sitten niitä joutuu aina sielä mummulassa katteleen ja häpeen.. :-D Tai sitten kaverit hauluaa tarrakuvan ja pahimmassa tapauksessa näyttelee sitä sitten kaikille, omista kielloista huolimatta.
  Tän vuoden kuvat oli ihan siedettävät, vaikka kylläkin omasta mielestäni näytän ihan plösöltä, koska ryhti on mitä on, kuvaa kyllä kehuttiin tosi kivaks.. niin varmaan. Ei siinä ehi ees kauheesti ilmettä miettiä kun se kuvaaja jo nappaa sen kuvan ja sanoo että ''seuraava'' ja kauhulla sitten jäädään oottaan millanen siitä kuvasta tänä vuonna tuli.
  Myös kaverikuva otettiin tyttöjen kanssa ja se on ihan kiva, päätettiin yhessä mitä ilmettä käytetään, koska ei meistä nyt mitään normaalia kuvaa saa (turha ees yrittää).. Toi pääsee koristaan sitten mun hyllyä, koska vastaavaa ryhmäkuvaa mulla ei meijän kahdeksikosta (huom. yksi puuttuu kuvasta!) ole


♥riina

8 kommenttia:

  1. toi kaverikuvahan on iha kiva! luulin et se oli kamala :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no olis se ainaki mun osalta voinu olla parempiki:D mutta saa kelvata !!

      Poista
    2. joo ihan kiva, kattokaa mun naama, tai siis suu, epämuodostonu, siis hyi hitto. riina oot super kaunis nois kuvis tuo sun tarra♥

      Poista
    3. .. älä ny viitti, näytän ihan kärsivältä:D

      Poista
  2. siiis toihan on ihan kamala siis kukaan meistä ei oo edustava hyi paska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei meistä mitään edustavaa kuvaa saiska ! en oo ainaka vielä ikinä semmosta nähny..:D

      Poista
    2. oikeesti joku päivä otetaa joku hyvä kuva meinaa nää kaverikuvat mmeni ainaki mun osalta iha päin persettä :DD

      Poista
    3. luuleksä että kellään on kärsivällisyyttä oottaa niin kauaa että saadaan sellanen kuva jossa kaikki on kauniisti:D:D ..

      Poista