perjantai 24. elokuuta 2012

If you had a choice, what would you chose


ja siis toi tuoli on vaan tommonen hätävara, ettei kukaan vaan ehi pelästyä mikä hirvitys tuoli mulla on huoneessa :-)

Käytiin keskiviikkona äipän ja ellin kanssa ikeassa, lähinnä tarkotuksena hakee mulle huoneeseen pöytä. Ja tietenkin meijän piti käydä syömässä lihapulla annokset, koska mulla oli kauhee nälkä (always hungy). No nyt oli ihan oikeesti nälkä, koska koulua oli ollut se täyspäivä aamu kaheksasta neljään.. Lihapullat maistu hyvin ja sitten oli voimia etsiä koko myymälä läpi oikeaa pöytää, ja kaikkea muutakin mitä ikinä löytää saattoi. Loppuvaiheessa alko menee hieman elliin hermo, koska se nyt tommosena 2,5 vuotiaana, juoksi joka paikkaan eikä meinannut pysyy hetkeekään paikoillaan. Mutta hienosti kaikki saatiin hommattua ja kassallekkin päästiin ! Ikean ostossaldo: pöytä, 3 taulua, koristetyynyjä ja kynttilöitä. Vielä pitäis hommata pari tuolia tänne huoneeseen niin sitten alkaa olla valmista, vihdoin !

♥ riina

6 kommenttia:

  1. Hitsi kun mun on tehny kans tollasta pöytää mieli! Toi on se joku micke pöytä tai joku? :D

    VastaaPoista
  2. Ihana huone! Ja mun mielestä toi tuoli on just kiva!

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos:) no itse en siitä kauheasti pidä.. !

      Poista