lauantai 21. heinäkuuta 2012

pojat laulakaa se laulu, joka sai mut aina nauramaan


TREEHUGGERSS !

Olin eilen päivällä kaupungilla shoppailemassa sillä välin, kun riku ja iskä kävi leffassa. Menin sinne mettästämään dr. denimin mustia farkkuja, mutta tietysti mun tuurilla juuri mun kokoa ei löytynyt. Isompaa ja pienempää kylläkin ! No, löysin mä silti jotain kivaakin :-) Mutta niistä sitten myöhemmin. 
  Oltiin heidin kanssa illalla vähän kuvailemassa laivarannassa, tai meijän piti kuvailla siinä khuulilla laiturilla, mutta meijän harmiksi siihen oli pystytetty semmoset hervottomat aidan, eikä sinne saanu mennä.. Noh otettiin silti pari hassua kuvaa (kaikista parhaimmat on heiidn kännykällä, ja toivon kovasti että se lähettäis ne mulle, jotta voisin jakaa ne teijän kanssa :-)) ja tässä on nyt niistä mun kameralla otetuista parhaimmat !
  
♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti