perjantai 6. heinäkuuta 2012

Jäsper

Anteeksi tää kauhea hiljaisuus, mutta on ollut vähän kiireitä tässä viikonloppuna
ja muutenkin viimepäivinä. Konekkaan ei ole toiminut kunnolla, joten en ole jaksanut
 edes yrittää sitä postausta tehdä..
  Mutta asiasta aivan toiseen, mulla on tällä viikolla mun luona kyläilemässä haukku nimeltä jasu,
 ja kaikki aika on nyt sitten mennyt siihen.. Eli jasu on mulla hoidossa vähän yli viikon, koska
 sen omistajat on jossain matkalla. Tiensä jasu löysi mun luo parin mutkan kautta enkä siis ole
 aikaisemmin tavannut tätä koiraa tai tunne sen omistajia.
 Melkein viikko on jo mennyt ja jasu on varmasti viihtynyt hyvin. Ja tommonen ''varakoira''
lieventää suuresti sitä koirakuumetta, mikä mulla oli ennenkuin jasu tänne tuli. Nyt (joka päivä
vähintään kolme lenkkiä kävelleenä) oon tajunnut, että on siinä koirassakin suuri homma. Ja
varmasti sitten kun jasu täältä lähtee, en hingu sitä omaa haukkua niin paljon.

Ja nyt äsken jasun omistaja tuli sen tuosta hakeen ja meikkis on astetta rikkaampi, kun sain palkan heti
käteen ! :--)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti