sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

10 DAYS OF FREEDOM

kuvat: we♥it

Minne tää kesä on oikein menny ? 10 päivää lomaa jäljellä ja musta tuntuu etten oo tehny tänä kesänä yhtään mitään. Tosiasiassa oon kyllä tehny aina jotain, mutta kaikki mahtavat suunnitelmat kavereitten kanssa jäi vaan ideoiks ja ajatuksiks.
  Kesätöitä mulla ei suureksi pettymykseksi ollu. Raha olis kelvannu enemmän kuin hyvin ja jos olis ollu jotain töitä, olis ollu jotain tekemistä, sillä välin kun muut kaverit on töissä. Tienasin tän kesän aikana ehkä just ja just 300, siinä kun muut tienaa jotain 1000.
  En haluu sanoo, että tää mikään huonoin kesä olis ollu, melkonen pettymys vaan. Onhan mulla ollu hauskaakin ja saanu mahtavia muistoja ihanien ihmisten kanssaMutta eniten harmittaa se, kun ne kaikki mahtavat suunnitelmat, mitä jo sillon koulussa tehtiin, jäi vaan haaveeksi.
 Ens viikolla olis vielä ehkä yks pikkujuttu, joka vois mun viimesiä lomapäiviä piristää.. mutta senkin toteutuminen ei oo mitenkään varmaa. Ainoo mitä tiiän on, että torstaina pääsen hurjasteleen lintsille ja siitä sitten mennään tallinnaan, jossa voin tuhlata loput mun vähäisistä rahoista :-)

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti