keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

that awkward moment when you have to study and even the wall of your bedroom looks more interesting




























































Otsikko kuvaa todella osuvasti mun tän ja parin viime päivän fiiliksiä. Eli se aina niin ihana koeviikko on taas alkanut, vaikka tuntuu, että edellinen loppu just ? .. 1/6 koetta tehty ! Huomenna on mun koeviikon ainoo vapaapäivä ja aijon käyttää sen erittäin innoissani lukien matikkaa ja historiaa ! (kai tajusitte mun sarkasmin)
  No tää hirveys on ohi alkaakin kauan kaivattu loma, vaikka se onkin vain tollanen ylipitkä viikonloppu, on se silti ihana ja odotettu. Mun suunnitelmissa on lähteä britteihin porukoitten kanssa. Tän pikku loman pää tarkoitus on mennä kattoon mun isäpuolen tyttöä, joka opiskelee englannissa. Mutta mulle tällä lomalla on myös toinen erittäin hyvä puoli ! Meinaan shoppailu :-) rahoja on säästetty ja mahdollisimman vähän on tehty ostoksia viime aikoina, jotta sitten pääsee oikein törsään englannissa. Suuntana ei ole (mun suureksi surukseni) Lontoo vaan Birningham, joka kuitenkin on (kuulemma) tosi iso kaupunki .. joten shoppailu mahdollisuudet on hyvät.
 Viikonlopulle on myös kivoja suunnitelmia, mutta kerron niistä sitten myöhemmin ;-)

Ja ainiin meinasin ihan unohtaaa ! Kuvissakin jo noita muuttolaatikoita näkyy eli muutto alkaa vihdoin lähestyä. Neljä kuukautta nyt täälä pienessä asunnossa ollaan jaksettu ja sunnuntaina sitten saadaan avaimet uuteen taloon :-) ! Tiistaina päästään itse muuttopuuhiin. Itse en ole tätä taloa nähnyt, joka on kieltämättä outoa.. mutta sunnuntaina pääsen sen näkemään. Taloa remontoidaan aika lailla ja mun huonekkin tehdään aikalailla uudestaan (minun toivomuksestani). Ja jos teitä vähänkään kiinnostaa tommonen ns. ''sisustuspuoli'' niin kertokaa ihmeessä, niin voin tehdä uuteen huoneeseen liittyviä postauksia tulevaisuudessa.

♥ riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti