keskiviikko 8. helmikuuta 2012

what good's about a rainbow without my pot of gold
































Mulla on taas nyt normaali arki palannu elämään. Ei enää mitään koeviikkoressejä sun muita unettomia yöitä (kokeisiin lukemisen takia). Koulupäivä oli mulla asteen rennompi, skippasin yhen tunnin hammaslääkärin takia. Joten mulla oli kokonaiset kolme tuntia tänään.
Mua vähän jänskätti mennä sinne hammaslääkäriin, koska en oo niitten mikään suurin ystävä ja olin iha varma, että sielä olisi ainakin yksi reikä ollu. Mutta huomasin nää mun paniikit ihan turhaks, mitään reikiä ei ollu ja lääkärikin oli tosi mukava. Onneks joskus näinkin :-)
Illemmalle ei oo suurempia suunnitelmia... Noi kaks munapäätä heidi ja iiduska tulee tänne jossain vaiheessa käymään ja sitten illalla mennäänkin zumbaamaan.

ps. jos on jonkinlaisia toivepostauksia, niin tulkaa heittään kommenttia ! sekä voisitte antaa ideoita mitä haluaisitte nähdä mahdollisesti muutenkin tän blogin puolella :-) Kommentit enemmän, kuin tervetulleita♥


♥riina


4 kommenttia:

  1. jos voisit tehä jonkun vaatepostauksen tms ja oot muutes tosi nätti!! :)

    VastaaPoista
  2. thank you! ja kiitos myös ehotuksesta :) ps. hyvää ystävänpäivää ~ ♥
    >> annskuu.blogspot.com

    VastaaPoista