keskiviikko 22. helmikuuta 2012

thaikkulandia

Eli aattelin tehä teille tälläsen lyhyen postauksen mun tulevasta thaimaan lomasta. Eli jos ketään ei vois vähempää kiinnostaa minne oon menossa hiihtolomalla niin ole hyvä ja skippaa tämä :-)



























Eli suuntana olisi Thaimaa ja sielä Phuketin Bang Tao. Mikään hirvee Thaimaan ekspertit ole, mutta tiedän sen verran että ollaan menossa etelä-thaimaaseen, kunnon rantaloma paratiisiin. Lähdetään Thaimaahan sunnuntaina joskus seittemän aikaan helsingistä. Lento tosiaan sinne kestää semmoset reippaat kymmenen tuntia, että lentokoneessa istumista on sunnuntai koko ilta/yö. Lennetään Finnairilla onneksi ilman välilaskuja. Viime kerralla, kun oltiin Thaimaassa lennolla oli välilasku Intiaan, eikä siinä ole sitten kiva kesken unien ihan tokkurassa raahautuu lentokentälle, turvatarkastukseen ja takaisin koneeseen. Joten oon erittäin tyytyväinen tästä asiasta !!

Sitten vähän hotellista.. Elikkäs lomaillaan Bang Tao Tropical Resortissa, joka ei sijaitse ihan rannalla (mutta kuitenkin vain jonkun sadan metrin päässä rannasta).

















































Me lähdetään viiden hengen porukalla (iskä, maare, jimi, riku ja minä). Ja kaikilla on yksi yhteinen (iso) huone/penthouse. Tai pitäis varmaan sanoo huoneisto, koska siitä löytyy olkkari, keittiö kaks kylppärii ja kaks makkaria.



























Itse en hotellista kauheesti tiiä, mutta mitä oon sen nettisivuilta kattellu niin vaikuttaa tosi kivalta :-) Ja sielä nettisivuja selaillessa huomasin, että sielä on myös ihan hyvältä vaikuttava kuntosali. Ehkä mä sinne eksyn pari kertaa, jottei toi loma mee iha syömiseks ja lahnaamiseks...

kuvat hotellin nettisivuilta



















Emmää nyt teille osaa oikein muuta kertoo.. Paitsi sen, että oon tosi innoissani lähössä ja mulla on ollu kauhee matkakuume tän viimeset puolivuotta eli siitä lähtien, kun matkat varattiin.. Vaikka on tässä kaikkee muutakin odottamisen arvosta tapahtunu, mutta on noi kaukomatkat (joita ei niin usein tee) niin kyllä jotain niin erillaista ja odottamisen arvosta. Ja nyt siihen on enään KOLME päivää   ! Toivottasti tuun takas ihanan ruskettuneena, enkä iho kesien palaneena..

♥ riina

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hhihihi, niihän se on :-) itekki olin aika yllättyny

      Poista
  2. öö mikä helvetti toi hotelli on olevinaa? herätkää ny! lähen kyllä laukussa mukaan.... varmaa jätät mut ja heidin tänne ankeeseen suomee )::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei voit tulla mun laukussa:) voi olla vaa aika tylsä kymmenentuntia !! mutta juu olen pahoillani, että jätän teidät tänne :(( yritän tuoda tuliaisia !

      Poista
    2. voin kertoo että joudut maksaa muutamankympin ylimääräkiloista :D:D:D:D mutta juuu!

      Poista
    3. saat kyllä maksaa ne iha ite !

      Poista
  3. ihanan näköstä tuolla!! hyvää matkaa teille

    VastaaPoista
  4. MUISTA RIINA TUODA MULLE LOT OF TULIAISIA (: kiitos jo etukäteen !! <3333333333333333333333333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. älä nyt viitsi ! ikinä et oo tuonu mulle mitää mistään :((

      Poista
    2. oon tuonut sulle mun rakkaan olemukseni (: kato nyt aletaan tuoda toisillemme tuliasii, eiks oo mahtava idis ! paitsi no voiha perkele oot jo matkalla... no pidä hauskaa sielä (;

      Poista
    3. juu aletaa sillä lailla että sä tuot eka mulle ! eiks olis mahtava idis:)

      Poista
  5. tyhmäpää tää on epäreilua !

    VastaaPoista