maanantai 6. helmikuuta 2012

it's in the ABC of growing up
































Se tunne, kun luulet osanneesi matikankokeessa jotakin, mutta kun katsot oikeat vastaukset tajuat ettei sinulla mennyt kuin ehkä kaksi kohtaa oikein ! JEES

Joo eli semmoset tunnelmat oli matikan kokeen jälkeen .. Ei mennyt hyvin ei. Mutta en jaksa murehtia siitä, kokeen tulokset näkee sitte 13 päivä. Tänään oon lukenut mun  vihoviimeiseen kokeeseen. Siivosin myös mun ja riksan huoneen. Alko jo ällöättää ku tää oli nii sotkunen, että ei ees tavaroita kunnolla löytäny. Ja tiiän ettei riku tekis asialle mitään, joten mää tein suursiivoiksen koska oli mulla sitä turhaa aikaakin
Huomasin myös, että toi mun ristisormus (^ylempänä) on menny ihan tollasen ruman väriseks, eikä sitä enää voi oikei käyttää :-( Sen siis kuuluis olla aika ton värinen ku toi kalevalan sormus on. Onnistuin myös rikkoon mun farkkujenvyönlenkin. Kiskasin niitä ylemmäs ja räks.. noh sen saa korjattua !
Nyt tossa on viel musta kuva, jossa näkyy ''uudet hiukset'' Ne ei siis oo mitenkään kauheesti muuttunu.. vähän vaa tummemmat (ja lyhyemmät :-( )

♥riina

6 kommenttia:

  1. mäki haluun tollasen tyynyn!! onks henkalta ja maukalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ooo:) ku hemteksiltä !! ja mee ihmeessä ostaaaaan :D

      Poista
  2. voi ei inhoon jos sormuksille käy noi! tai farkuille! mut kivat hiukset on !:)

    http://heyitszuppa.blogspot.com

    VastaaPoista