sunnuntai 15. tammikuuta 2012

ystäväsi huolehtii, kun askeleesi on hatarat


ne räjähti :--(














































loppukevennys xd

keep smiling
































Mua alkaa huolestuttaa, kun tää mun blogi täyttyy ruokakuvista ! Pitää vähän rajottaa, pidätte varmaan mua kauheena läskinä .. No kummiskin pidettiin sleepoverit heidillä eilen. Ilta koostui hyvistä elokuvista, naurusta, ruuasta ja hyvästä seurasta :-) Tosiaan naurettiin aikalailla iphonen prank mirrorilla otetuille kuvilla ja tossa ylempänä näette sitten oikeen kauniit otokset .. aika jäätävää kyllä ! Ja sen voin sanoo, että noi ei oo ees pahimmat kuvat.
  Kaiken näitten ruokakuvien vastapainoksi voin kertoa, että tänäänkin oon hikoillu liikuntakeskuksen tehkomuokkauksessa heidin kanssa. Tän päivänen jumppa teki spinningistä ihan helpon ja löysän ja nyt tuntuu siltä etten pääse aamulla sängystä ylös mitenkään, koska on jokapaikka kipeenä. Ehkä se kunto ja kestävyys alkaa sitten noitten kaikkien jumppien myötä nouseen, eikä nekään tunnu sitten parin viikon päästä niin rankalta. Näin mä ainakin toivon ..

♥ riina

11 kommenttia:

  1. RISPEKTIII MUN TATILLE JA ETENKIN IPHONELLEEEE!!!! ps nauran ihan tajuttomasti loppukevennykselle :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sille kuuluukin nauraa :D !

      Poista
    2. kylvaa :---D sitäpaitsi kopioin pari kuvaaa omaan blogiini koska en muuten saa ikinä sulta niitä sinne.....

      Poista
  2. D:D: ihania noi viimeset kuvat!
    so-reckless-so-good.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse lähinnä aattelen että ne on kamalia ::d mutta kiva jos tykkäät !

      Poista
  3. no mozzerella tikut räjähtää AI-NA!!! ääää... :D mut ne on silti nii hyvii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei mulla oo yleensä räjähtäny NOIN pahasti:(

      Poista