lauantai 28. tammikuuta 2012

motivaatio hukassa






Mulla on tosiaan koeviikkolla se täydet seitsemän koetta. En tiiä miten tuun selviytyyn niistä, koska nyt jo tuntuu etten millää jaksais lukee .. varsinkaan sellasia aineita mitkä ei niin kiinnosta. Ja jos joku ei noista lukion kokeista nii tiiä, niin ne eroo aika tavalla esim yläasteen kokeista. Lukemista on meinaan ihan järkyttävä määrä, eli yks kirja per koe ja noi kirjat on jotain satasivusii.. voi luoja ! Mutta yritän ajatella kauheen positiivisesti, että nyt tästä selviän nii sitte pari viikkoo enää hiihtolomaan ja sitten jo thaimaa kutsuuKaikkien kokeitten lisäksi on myös mantsan esitelmä borneosta, jonka lahjakkaasti oon jättäny tällee viimetippaan vaikka olis ollu koko jakso aikaa .. no that's me :-)



nää kolme alinta kuvaa on sponssannu weheartit. ja nää kuvaa aika
 hyvin mun mielialaa tällä hetkellä :)




















♥ riina



2 kommenttia:

  1. muista myös että saarnan dedline on keskiviikkona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tuli se kans tänää mielee, oon kyllä ihan pulassa sen kanssa ! en ees tiiä mitä mun pitäis tehä :-(

      Poista