lauantai 28. tammikuuta 2012

a life full of laughter


































En oo postannu koko viikkona, koska on ollu kauheesti kaikkee hommaa enkä oo oikee kerenny. Mutta ei oo myöskään sattunu mitään tärkeetä. Tänäänkään ei ollu mikää ihmeelline päivä, aattelin ny kummiski tulla pistään pari kuvaa tältä illalta ja kertoo vähän viikon kuulumisia :-)
  Eli alkuviikosta ei oikee mitään tärkeetä ollu. Olin koulussa ja iltasin joko reeneissä tai sitte luin kokeisiiin .. Eilen kuiteski oli teatterireissu ilmasutaidonryhmän kanssa katsomaan tampereen työväenteatteriin koira tahtoo taivaalle näytelmää. Kaikinpuolin se oli ihan hyvä .. ei oikein vaa mun makuun. Itse en pahemmin teattereissa käy. Lähinnä jotain musikaaleja kattomassa, mutta thats it.
  Ja koska meillä alkaa ensiviikolla aina yhtä ihana koeviikko, oon tän päivän koulusta päästyäni lukenu bilsaa, psykologiaa ja kaikkee muuta ihanaa. Mutta illemmalla kuiteski mentiin heidin ja iidan kanssa subiin syömään (ja mehän ei sielä ikinä käydä..) ja sitten haettiin makuunista pari leffaa. Leffoja mentiin sitte iidalle kattoon, tosin ei saatu yhtään elokuvaa varmaan loppuun asti katottua, koska yks leffa oli huono ja toinen vaa lagas kokoajan :--( Puhuttiin myös tosi paljon ens vuoden (eli siis niinku kesän jälkeisistä) suunnitelmista ! Ja tottakai naurettiin aivan liikaa..

♥ riina

12 kommenttia:

  1. AHAHAHHAHAHAHA nauroin liikaa tolle iidalle :---DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä ny viitti.. se varmaa suuttuu mulle ku laitoin ton kuvan :--(

      Poista
    2. mutta kattokaa toi mun j asöpöjen tumppujen kuva<3

      Poista
    3. joo oli pakko laittaa se ku olit nii tohkeissas niistä tumpuista !!

      Poista
    4. onhan se suloinen! mutta heidi miks sun silmät on kierossa kun syöt subia, ihmettelen kovasti :DD

      Poista
    5. hei MIMMU!!! älä naura oon ihan kaunis..... EIKU!:D:D:D hyi vittu riina!!!!:D:D:Dd..d

      Poista