tiistai 31. tammikuuta 2012

it's time to move on, my dear




































Tossa on nyt teille suuri kuvapläjäys, jonka oon ottanu viimepäivien aikana. Ja kuten varmaan huomasitte mulla on lasit taas päässä.. Ite käyttäisin mielummin piilareita all the time, mutta ei voi mitään jos silmät kuivuu ja sanoo sopimuksen irti parissa kolmessa viikossa. Ehkä joskus saan sitten lasit kokonaan pois (?) kattellaan nyt..
   Kaikki päivät menee tällä viikolla aika samalla kaavalla.. Kouluun 8.10, kertaava tunti, koe, kotiin yleensä siinä kymmenen jälkeen, päikkärit, lukemista, kaikkee muuta turhaa ja lukemista. Seuraavana päivänä taas sama rumba ! Eli tätä on lähinna mun koeviikko. Voi mennä jossai muualla erilailla, en tiiä :-) Päivät menee lukien ja mihinkään muuhun aikaa ei oikein ole. Tää on nyt aika erillaista, koska mulla ei oo yleensä ollu näin rankkaa. Kokeita on ollu paljon enemmän ku normaalisti ja siks joudun lukeen niihin kaikki päivät. Tänään onneks pääsen tampereella käymään ! Mulla on reenit ja meen sitä ennen käväsee nopeesti hm:llä ja ginassa.
  Olin eilen puhumassa iskän kaa siitä mun vaihtarivuodesta. Se ei nyt asiasta oo ihan nii varma (toisin kuin äiti) Se on sitämieltä, ettei se sais rahoja kasaan näin ''lyhyessä'' ajassa. Torstaina asia selviää ja mun pitää nyt vaan pitää peukut pystyssä, että lupa tulis ja pääsisin kunnolla hakeen vaihtariks. Toki siinä on paljon muitakin mutkia matkassa, kuin iskä. Eka pitäis saada ittensä hyväksytyks ohjelmaan ja vasta sen jälkeen alkaa murehtiin kaikesta muusta. Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsen elokuussa lähteen meren toiselle puolelle :-) wish me luck !


♥ riina

4 kommenttia: