perjantai 6. tammikuuta 2012

back to black








DinSko 40.00€





























Nyt kun oon saanu ton yhen nukkuun (tosiaan tunti sitten) on vihdoin aikaa olla koneellakin :-)) .. Eli siis tänään oon ollut vantaalla hoitamassa elliä. Päivä on mennyt lepposasti eka shoppaillen ja sitten illasta elliä hoitamalla.
   Kuten jo aiemmassa postauksessa vähän epäilin, niin kyllä kaupat olikin auki ! joten pääsin tekemään pari ostosta :-) Eniten oon tyytyväinen noista kengistä ! Mulla oli suuri tarve ostaa jotkut tollaset nilkkurit, koska en mitään tuollaisia omista. Ja noilla on sitten hyvä vaikka loskassakin kävellä, koska ne pitää vettä .. toisin kuin mitkään mun ennen omistamat kengät. Olin myös aivan ihmeissäni jumbon h&m:n koosta ! Se vaan jatku ja aina löysin taas jonkun uuden osaston :-) Ja kun minä tampreen henkoilla tottuneena kävijänä oon tottunu niihin ja siihen, että tavarat on vähän sielä sun täälä niin toi järjestelmällisyys ja kaikki oli jotenkin ihan uutta ja outoo. Illemmalla sitten tilattiin eltsun kanssa huonepalvelusta (amarillosta) vähän ruokaa (niinkuin kuvista näkyy) Ite otin kanahampparin ja voin kyllä sanoo sen, että jättihyvää oli :-) elli taas söi ihan perus ranareita. Huomenna sitten takas tampereelle päin aivan liian aikasella junalla .. joka lähtee siis tiksistä 8.22. En tiiä miten tuun selviään noin aikasesta herätyksestä ..

♥ riina

9 kommenttia:

  1. heei mä asun ihan jumbon vieressä! :D tälläinen kiinnostuksen kivivyöry

    VastaaPoista
  2. ois jees nähä enemmä sun kasvoja :-)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja superkiva blogi! Oot löytäny kaikkea kivaa ja noi kengät naaaam ♥!

    VastaaPoista
  4. emma, noniiii:)
    heidi, joo tänään näytin aika räjähtäneeltä nii siks ei ollu sen parempaa kuvaa:)
    elina, kiitooos !:)

    VastaaPoista
  5. ihana, just mun tyylinen blogi! kuvat on isoja ja hyvälaatusii. Liityin lukijaks (:

    VastaaPoista
  6. Ihana banneri ja muutenki kivoja tekstejä ja kuvia. :) Tykkään!

    VastaaPoista
  7. Tuli kauhee nälkä kun näin noi vikat kuvat :D!

    http://mytimetoshinee.blogspot.com/

    VastaaPoista