keskiviikko 14. joulukuuta 2011

yeah, i'll send out a wish

Oon pahoillani etten oo kirjotellu viikkoon, tässä on ollut nyt aika lailla kaikkee kiireitä ja nettikään ei toimi, nytkin mokkulalla mennään ! Ajattelin nyt tulla kertoon mun viimepäivien kuulumiset ja laittaa pari kuvaa :-)

get it right - glee


Perjantaina oli iidan synttärit ja nää kaikki kuvat on perjantailta. Mun kamera ei kylläkään päässy itse juhlapaikalle, joten kaikki kuvat on heidiltä jossa oltiin ennenku sitten mentiin eeville. Testailin heidillä illalla sen super ihanaa jumpsuittia, rakastuin :-) Haluisin ittellekkin tollasen !
    Sunnuntaina oli sitten suuri siiivous päivä ! Siivosin meijän vanhan talon KOKONAAN eli imuroin kaikki huoneet pesin lattiat, uunin, jääkääpin, keittiön kaikki kaapit ja vaikka mitä muuta.. Mutta nyt 150 euroo rikkaampana tuntuu iha hyvältä raktaisulta siivota se talo, aikaa meni tohon noin 3 ja puol tunttii eli suurin osa sunnuntai illasta.
    Eilen mulla oli tanssin joulunäytöksen kenraalit joten suurin osa illasta meni tampere-talossa. Onneks heidi suostu tuleen mun kanssa jotten joutunu meneen yksin ! :-)









 

































♥ riina

2 kommenttia: