sunnuntai 4. joulukuuta 2011

pikkujouluja

Pidettii eilen lemppari tyttöjen kanssa pikkujoulut ! :-) Eka oli suunnitelmana iha vaa tehä jotain ruokaa ja olla tyttöporukassa, mutta sitte suunnitelmat muuttu ja talo olikin täynnä populaa. Ilta suju ilman mitää suurempia ongelmia ja mulla ainaski oli kivaa !
Tänään oon ollu katoo vähän korispelejä lukiolla ja siitä sitte menny petralle leipoon meijän ''kahvipöytään'' huomiseks kouluun. Huomenna on siis vaan itsenäisyyspäivän juhla ja meillä on sellanen pöytäkisa, että paras pöytä voittaa tai jotain .. toi asia ei oo ikinä selvinny mulle iha kokonaa, mutta ei anneta sen häiritä :-)


minttu♥
































Kuvasaldo ei oo kauheen suuri, tai ainaka se julkasukelponen puoli.. pahoitteluni !

♥riina

2 kommenttia:

  1. apua, ihana minä hei :DDDDDDDDd

    VastaaPoista
  2. hahah ::D no emmääkä kauneimmillani oo .. olisko mun pitäny laittaa sittenki se sun parvekekuva :-) ?

    VastaaPoista