torstai 22. joulukuuta 2011

everybody needs something
































Tänään alkoki sitte se kauan odotettu joululoma ! Aamulla käytiin vaa syömässä koulussa joulupuuro ja kattomassa ilmasutaitoryhmän tekemä näytelmä. Mitään todistuksia ei saatu ku saadaan aina vaan jaksotodistuksen ja meillä tää kolmos jakso jatkuu vielä joulun jälkeen .. valitettavasti :-(
     Kotona oonkin sitten siivoillu leiponu ja koristellu ellin kanssa kuusen :-) Mulla on ensviikolla synttärit ja mun kummit tulee tänään tänne kylään tuomaan lahjan ja sellasta, koska ei olla ens viikolla kotona vaan maalla .. Oon nyt ilonen, koska mun tekemä valokuvakirja tuli vihdoin postissa ja se ehtii jouluks. Olin iha varma ettei se ehtis, koska tilasin sen aivan viime tingassa, mutta ehtipä sittenkin !
    Mulla ainaski on jo iha joulufiilikset kohillaan ja en malttais odottaa lauantaita :-) Mites teijän joulun valmistelut on sujunut ?

♥ riina

3 kommenttia:

  1. hei vastasin sun kysymykseen mun blogissa :-D aattelin sanoo tänne et huomaat :) toivottavasti tää on avuks :-D

    VastaaPoista
  2. ihana banneri! :)

    http://saanni.blogspot.com

    VastaaPoista