perjantai 30. joulukuuta 2011

alennusmyynti löytöjä
































Tänä vuonna joulualet on ollut ainakin mun mielestä jotenkin edellisiä huonommat. En oo löytäny oikein mitään, kun taas yleensä vaatteita tulee ostettua alennusmyynneistä tosi paljon .. Mutta oon mä kuitenkin jotain löytänyt :-) Eli mustat farkkulekkarit cubuksesta (parempaa kuvaa noista näätte edellisestä postauksesta jossa mulla oli noi päällä), tollanen pitsitoppi lindexsistä, olin kattellu tota kyseistä toppia jo ennen joulua ja onneks en ostanut sitä silloin, koska nyt se oli -70%,  sitten ihan peruspaita ginasta, cubuksesta paita (siitäkin päällä kuva aiemmassa postauksessa) ja sitten rinsikat ja alkkareita ginasta :-) Tälläsen saaliin mä sain kerättyä alennusmyynneistä. Mitäs te ootte löytänyt ? :-)

ps. toi lindexin toppi tulee huomenna pääle joten varmaan siitä tulee sitten parempaa kuvaa viikonlopun postauksissa :-)

♥ riina

2 kommenttia:

  1. Toi ruskea paita mis on tollast pitsii tossa on tosi ihana! :)


    http://helloworld-elina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. se on kyl sellanen puuterinvärinen .. :D toi kuva hämää ..

    VastaaPoista