keskiviikko 23. marraskuuta 2011

vapaapäivä

Tän ja eilisen päivän oon ollu iha vaan kotona. Oon nukkunu ja lukenu kokeisii enimmäkseen. Tänään mulla on vapaapäivä ja sain nukkuu mun univelat pois :--) Huomennakaan ei oo koulua, joka on hyvä koska mulla on kauheesti tekemistä ! Pitää mennä tampereelta ostaa ennen tanssii pari kirjaa ja vihkoja seuraavaan jaksoon, joka alkaa sitten ens viikon keskiviikkona. En tiiä miten selviän ton kolmos jakson, koska mulla on 8-16 koulua JOKA PÄIVÄ ! .. paitsi perjantaina puol kolmeen, mutta kummiski. Nyt fiilistelen vähän gleen musiikilla ja kohta taas lukee kemiaa ! Heippa :--)

 Ja vaikka noista kuvista vois olettaa, että olisin tehny jotain niin järkyttävää ku leikannu mun hiukset .. niin en oo :--) ne on vaa sillee jänskästi ja näyttää siks lyhyiltä.

take a bow

defying gravity

teenage dream

true colors

thriller / heads will roll







  gif make

2 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi sulla! :) En tiiä oisinko ollu tääl ennenki mut nyt ainaki liityin lukijaks! :)

    http://kynnett.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiitoos ((:: käyn tsiigaan sunki blogin

    VastaaPoista