tiistai 29. marraskuuta 2011

oon iso tyttö jo

Moikka pitkästä aikaa :--) En oo moneen päivää kirjotellu, kun on ollu kaikkee muuta tekemistä ja kiireitä.
Oon ihan happy nyt kun tänään oli mun viimenen koe ja koeviikon viimenen päivä, eikä enää tarvi lukee ! Eli on aikaa tehä kaikkee muutakin .. esim postailla tänne :--) Huomenna alkaaki sitte uus jakso, joka tulee olee mulle tosi rankka, koska oon koulussa melkein joka päivä kaheksasta neljään ..

Tossa on nyt vielä vähän kuvia viimepäiviltä ja mun ostoksista joita on kaksi paitaa ja vihkoja ensi jaksolle. Noista paitojen kuvista ei saa mitää selvää, tiedän .. Mutta iha näin selvennykseks toi musta on iha toppi jossa on sellasta ''blingblingiä'' eli glitteriä :--) ja sitte toi beige on sellane aika löysä neule tai sellane jänskä .. Ja se olis tarkotus laittaa itsenäisyyspäivänjuhliin kouluun, että sillo siitä tulee varmaa kuvia enemmän.






make an avatar


♥riina

3 kommenttia:

  1. mite noit animaatioit tehää? :) onks siihe joku oma sivusto vai mite??! :)

    VastaaPoista
  2. siis on joo sivusto(: mä uskon että niitä on useempiaki, mutta mä teen noi yleensä täälä

    http://picasion.com/

    VastaaPoista
  3. kiitoksia paljon! :)
    ps. blogissani on arvonta:
    http://kynnett.blogspot.com/2011/12/arvonta-vihdoin-taalla.html
    hihi :) käy kattoo jos kiinnostais osallistuu !

    VastaaPoista