keskiviikko 12. lokakuuta 2011

matkakuume !

jason derulo - pick up the pieces




Elikkä ollaa lauantaina lähössä teneriffalle ! Mulla on kauhee matkakuume päällä, enkä millää jaksais olla koulussa viel kahta päviää .. mutta minkäs teet.

Tää päivä mulla onki menny kokonaa pakkaillessa. Ellistä sain tosi paljon apua ku se vaa meni aina tonne mun matkalaukkuun ja sitte repi just viikatut vaatteet takas maahan (: Enkä mä oo vieläkään saanu sitä laukkua pakattua vaa se on tyhjänä tuola olkkarissa ja kaikki vaatteet sohvalla. Olin tänää myös vähä zumbaamassa heidin kanssa (: oli kivaaa ! Syötii myös illalla tortilloja niinku kuvasta näkyy (: nomnomnom

Huomenna koulussa cooper, enkä jaksais millää juosta ! Oikeesti kauhein testi ikinä, no ei ny ehkä iha mutta kummiski (: Ja sitte ku viel suoraa liikkatunnilta pitäis lähtee tampereelle tanssii nii ei kauhee kiva. Mutta ehkä mä nyt selviän. Seuraavaks kattoo bb ja sitte nukkuu ! Unia ihmiset (:

1 kommentti: