perjantai 28. lokakuuta 2011

footloose

Tänään olin kavereitten kans leffassa kattoo ton uuden tanssileffan footloosin ! Se oli musta hyvä, ja suosittelen teitä menee kattoo sen jos yhtää vaa ton tyyppiset leffat kiinnostaa (: Erona muihin perus tanssileffoihin oli se et tossa ne tanssi IHAN eri tavalla, et siinä oli vähän sellasta ''kantrihenkisempää'' tanssia tai sellasta :D Ku ainaki mitä tanssileffoja mä oon nähny esim step up'it nii niis tanssitaan streetitä, et oli iha kiva ku oli erillainen tanssileffa (::
   Ei mulla sitten oikeestaan muuta asiaa ollukka .. Huomenna suunnitelmissa olis aamulla mennä vähä zumbaan ja sitte iltapäivällä taas tampereelle vähä shoppailee (: Hyvää viikonloppua kaikille !

Footloose-poster02_large
Footloose-2011-20110519002936670_640w_large

Tumblr_lt51pnbswe1qmu5d2o1_500_large


tossa on ny viel yks kappale siitä leffasta, joka varmaa soi mun päässä koko lopun illan .. (:


2 kommenttia:

  1. Ajattelin tulla piristää kommentilla ; > Tosi kivanoloinen toi leffa, vois vaikka haluta nähdä sen :) Mäkin harrastan zumbaa! ;D

    VastaaPoista