tiistai 20. syyskuuta 2011

H&M:n paketti








Heipsaan ! Eilisen päivän ja tänkin koko päivän oon lukenu vaa kokeisii ja sitä samaa olis luvassa tää koko viikko, ja viel sitä seuraavakin viikko .. Ei kauhee kiva. Mutta se nyt on vaa pakko hyväksyä, kun kerran lukioon on lähetty nii niitä kokeita on enemmän ja ne on paljon laajempia ku yläasteella. Ehkä mä selviän. Ja sen viel haluun sanoo kouluun liittyen, että mulla oli tänää ruotsin 0-kurssin lopputesti ja mä luulin etten osais yhtää mitää mut sain kuitenki 7½ ja olin siihe sitte tosi tyytyväine (:
      Oli kuitenki pakko tulla postaan, koska mulle tuli H&M:n paketti ! Jeejee :DD Sieltä tuli sitte tumput, kaks ''ympyrä'' huivii, toinen tollane beige ja toine vähä niinku vaaleenpunanen ja tummansiniset farkkulegginssit (: Oli kiva yllätys ku tulin kotiin ja se paketti oli sängyllä. Lisäks tossa on tosi kaunis kuva musta vähä naturellimpana .. enjoy ! ::D Illalla tarkotus olis mennä viel lenkille ja sellasta. Ei mulla sitten muuta ollu !

2 kommenttia:

  1. ihanat pampula lapaset ja toi huiviki hauska (:

    VastaaPoista
  2. jeps, ne on ihanat (:: ja viel tosi lämpöset !

    VastaaPoista